google.com, pub-5201085271506019, DIRECT, f08c47fec0942fa0

السبت، 7 يناير 2023

اعترافات فتاه مع خطيبها

 


عندي مشكله وارجو حل بدون تجريح

انا خطيبي دايما لما نيجي نتكلم فون يقولي هاتي حضن او هاتي بوسه وبحب اسمع منك كلمه اااه والكلام دا بس هو الاول مكنش كدا خالص وبعدين حسيت انو بيمارس العاده السريه دي وانا بدايق اما يكلمني يقولي عاوز حضن او بوسه ف قولتلو حاسه انك بتعمل العاده قالي مش متعود اخبي عليكي حاجه اه انا بعملها وحاولت كتير وسمعت دكاتره مش عارف ابطلها قولتلو طيب انا هساعدك تبطلها موافق قالي اه موافق وانا هساعد معاكي وبعدين جه بعدها يقولي انا مش قادر دي صعبه وانا بندم بعد م بعمل كدا بس مش عارف ابطل وبقعد اقولو حرام كدا يقولي لو الحضن دا ف الحقيقه يبقا حرام بس دا مجرد كلام في الفون بس
وساعات بحس ان الحرام بالنسبالو عادى لما اقولو دى حرام يقولي المره دي بس وحاولت اخلي يصلي وفعلا يصلي طول اليوم ويجي بليل بعد العشاء كده يقولي عاوز حضن بقا واسمع منك اااه كتير وبيقعد يحلفني بحياتو انها اخر مره وفعلا بيخليني اقول انا فعلاً تعبت وبحبو اوى ومش هقدر اسيبو هو عندو 23وانا 20يعني مش صغير بس دا تعود قولولي حل 💔💔

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

البحث

تعرف على أضرار الموبايل على مخ الطفل والسن المناسبة لاستخدامه

يعانى الكثير من الآباء والأمهات من قضاء الأطفال المزيد من الوقت أمام شاشة التلفزيون أو الموبايل او الكمبيوتر ويروج فى أذهانهم العديد م...