google.com, pub-5201085271506019, DIRECT, f08c47fec0942fa0

الجمعة، 7 أبريل 2017

فكرة البداية والتسجيل

 اولا : قبل ما حد يقولى ايه هو الفوركس بص ياسيدى الفوركس ده عبارة عن سوق عملات يعنى بيع وشراء عملات من خلال الانترنت ببساطة بتشترى عملة وتبيعها لما سعرها يرتفع والعكس تبيع عملة لو كان سعرها هينخفض .
 المصريين بقى خايفين من المجال ده ليكون نصب او حد هيضحك عليهم انا بقولهم لا المجال ده سوق عالمى وبورصة عالمية والشركات اللى هتشتغل من خلالها معاها تراخيص دولية يعنى كل حاجة موثقة وامان .
تانى : حاجة بيخاف منها المصريين هى انهم مفيش فلوس او سيولة يقدروا يدخلو بيها المجال , لكن بقولهم انى شركتنا عاملة مكافاة مجانية 30 دولار لكل اللى يسجل اول مرة فقط طبعا ال 30 دولار مش هتقدر تسحبهم لكن هتشتغل بيهم والمكسب هتقدر تحوله على اى بنك تبعك وتسحبهم .
 ثالث : حاجة هتقولى والشركة هتكسب ايه طبعا الشركة بتاخد عمولتها من البنوك الدولية ومفيش شركات بتخسر .
 رابع : حاجة هو لما هتسالنى هبدا ازاى ؟ بص ياسيدى طبعا انت كدا خدت فكرة عن المجال اول حاجة هتسجل فى الشركة ببياناتك من الرابط ده http://clicks.pipaffiliates.com/c?c=223050&l=ar&p=1
 وفيه فيديو على الجروب بتاعنا بيشرح ازاى تسجل خطوة بخطوة شوفه واتعلم منه وده رابط الجروب https://www.facebook.com/groups/1296440403719558/
 طيب اول ما هتشوف الفيديو وهتسجل وتخلص تسجيل هتبعت صورة بطاقتك وش وضهر ووصل كهربا او غاز او مياه باسمك يعنى ميجيش واحد يبعت بطاقته وش وضهر ويبعت الوصل بتاع الوالد ولا حد تانى ( اللى معندوش وصل يكلمنى هحل مشكلته ) خلى بالك هتحتاج فى التسجيل رقم تليفونك واميل على الياهو عشان هيبعتولك عليه رسالة لتاكيد حسابك ورقمه وهتتواصل معاهم بالايميل ده يعنى لو معندكش ايميل على الياهو او الجيميل اعمل واحد , التسجيل هتلاقيه سهل جدا او ما تسمع الفيديو الى على الجروب .
 اول ما بتسجل وتبعت المستندات بياخدوا يومين على ما يتاكدوا من المستندات وبعدها بيقولك تم تصديق حسابك وبتلاقى فيه 30 دولار اللى هتديهملك الشركة مجانى تشتغل بيهم .
طبعا انت هتستغل وقتك وتفتح الموبايل بتاعك وتحمل من المتجر برنامج اسمه meta trader44 طبعا البرنامج ده اسمه المنصة وهو بيفتحلك السوق العالمى فى اسعار العملات هتلاقيها شغالة مباشر وهو البرنامج ده اللى هتشتغل من عليه فى اى وقت واى مكان ماعدا يوم السبت والاحد لانهم اجازة .
اقرا عن الفوركس من خلال الانترنت واتاكد من الموضوع واعمل حساب وهمى من البرنامج ب  5000 دولار طبعا وهمية مش حقيقية عشان تتعلم فيه وتعمل صفقات وتتعلم منه .
 اول ما تعمل كل ده احنا هنتواصل معاك اول باول وهنعلمك ازاى تشتغل وتعمل صفقات مربحة وتحقق ان شاء الله دخل كويس منها والموضوع امان جدا واكتر من مليون عميل شغال فى الشركة بتاعتنا شركة xm واستغل وقتك بقى فى حاجة تفيدك
 اى استفسار اكتبه فى تعليق وهنرد عليك فورا

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

البحث

تعرف على أضرار الموبايل على مخ الطفل والسن المناسبة لاستخدامه

يعانى الكثير من الآباء والأمهات من قضاء الأطفال المزيد من الوقت أمام شاشة التلفزيون أو الموبايل او الكمبيوتر ويروج فى أذهانهم العديد م...